Söndag

2011-04-10 ☆ 12:32:23

Hejsan!
Gårdagen spenderades på jobbet och sedan hos Sandra, bra kväll! Grattis i efterskott goding!
Nu har jag just diskat medans älsklingen har börjat med maten. Kött & klyftpotatis står på dagens meny, mumms!

Kom just på att jag inte visat min student tröja som kom förra veckan, dock är den ganska ful..
Kommer förmodligen sluta med att Bea kommer hit och vill ha en "myströja" och dagen efetr är den borta haha!

 

Ska i alla fall ner och jobba sedan igen 15:00, kul söndag va? Äh, söndagar gör mig inte så mycket faktiskt eftersom man aldrig har speciellt mycket planerat då. Men, vore bra skönt att bara ligga hemma i soffan hela kvällen med! Men men, känns gott när pengarna rullar in på kontot i alla fall. RIGHT?!

Ha en toppen dag!
KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0