Söndag

2011-04-24 ☆ 11:20:12
Påskdagen är det väll idag, eller vad kallas denna dagen?
För att förklara gårdagendagen liiiite lättare tar jag det med bilder istället, enjoy!


















(MER BILDER KOMMER I KVÄLL)
Idag står jobbet på schemat mellan 15-18:30, efter det har jag ingen aning om vad som händer förutom att vi har tvätttid. Ska bli super skönt att få bort tvättberget som ligger på golvet i sovrummet!

I morgon kommer min favvo person till mig, alltså min syster! Antar att vi kommer köra på en fet jävla myskväll, låter inte helt fel va? Annars så har jag inga speciella planer för kommande vecka, har bara planerat att njuta fullt ut av mitt sista lov någonsin. Funderar på om jag kanske borde ta med mig syrran och mamma till stan i morgon och leta efter en studentklänning?? Börjar känna mig lite smått stressad över detta måste jag ju säga.

Nej, nu måste jag faktiskt plocka i ordning här hemma!
Ha en toppen dag så skriver jag mer i kväll.
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0