Söndag

2011-04-03 ☆ 10:19:27
God morgon!
Ska strax städa i ordning lite här hemma innan det är dax att börja med maten. Måste hinna sola & ta en promenad inna jag börjar jobbet 14:30 så det gäller att ha liiite tempo nu.

Tog en rask promenad på ca 30 min igår, fyfan va underbart det var! Ska faktiskt börja gå mer. Men måste verkligen skaffa en Mp3 eller liknande. Eller vad hater det ens?! Ni vet vad jag menar i alla fall! I morgon ska vi vara på skolan vid 8:00 så måste ta en tidigare buss än jag brukar. Tänkte faktiskt att jag skulle gå ner till station till morgonen och gå på bussen där. Då får jag ju mig en liten morgonpromenad i alla fall. Smart va? ;)

För att avsluta mitt morgoninlägg vill jag bara säga att vattenlednigarna (eller vad det nu är som krånglar) här i Grums kan dra åt helvete. Igår på dagen hade vi inget vatten, men det kom som tur var tillbaks på kvällen. Även nu när jag skulle borsta tänderna är det förbannade vattnet borta! Gött va?! Detta är så otroligt iriterande..

OVER AND OUT!
KISS AND LOVE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0