Tisdag

2011-04-19 ☆ 16:14:04
Just kommit hem från skolan, så nu ska jag byta om och snöra på mig skorna för att bege mig ut på en promenad i det underbart fina vädret. Fyfan va perfekt det är ute nu! Sedan ska jag ju som vanligt jobba klockan 19:00 idag, känns dock inte så där super kul måste jag säga..

Är otroligt laddad inför påskhelgen faktiskt. Har redan bestämmt mig för att göra massa drinkar med mycket krossad is och bär i. Finns det något godare? Nja, skulle inte tro det! En drink som är sååå otroligt god är;

Tom Collins


4-6 cl Gin
4 cl citronjuice
socker
soda
citronskiva

Skaka Gin, citronjuice och socker
Serveras i highball-glas
Fyll upp med soda och garnera med en citronskiva                                                        

           

MEN

För att göra denna drinken ännu godare ska hallon & blåbär i. Det blir verkligen sååå otroligt gott! Drack denna drinken på Harrys i Gävle, och måste faktiskt säga att den är underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0