Fredag

2011-08-12 ☆ 21:50:23
Sitter hemma nermyst i soffan med doftljus tända, underbar kväll! Vad gör ni självla? Super skallen i småbitar? ;)
Har bestämmt mig för en tidig kväll idag eftersom jag öppnar på jobbet i morgon, fy va jobbigt det ska bli! Men men, sedan återstår endast en hård arbetsvecka innan jag tar semester i en vecka och drar till kkkkk-kreta. Ska verkligen bli underbart att komma bort ett tag, längtar som fan!

Förövrigt så sitter jag och funderar på om jag ska till skruvstad i morgon eller inte. Tror faktiskt inte jag känner för det om jag ska vara ärlig.. Det är faktiskt så jävla kallt på kvällarna nu, inte ens kul att vara ute då! Nej, om ett tag är det inköp av en varm & mjuk dun-jacka som gäller. Hur mysigt är inte det på en skala? Längtar faktiskt egfter ett få köpa höst & vinterkläder.

Nöjd tjej?



KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISS AND LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0