lördag

2011-08-06 ☆ 20:27:53
Som en säck potatis sitter jag nedsjunken i soffan med älsklingen och mina gosiga katter. Är sjukt sliten idag!
Dagen på jobbet var as stressig, var verkligen jätte mycket folk idag. Sedan stod som jag sa tidigare födelsedagsfirande på schemat. På menyn stod smörgåstårta, vilket är det godaste som finns i hela världen!

Vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om, hemmakväll eller inte har vi inte bestämmt än. Får se hur både kroppen & hjärnan känner när jag duschat och gjort mig i orning lite. Vad ska ni självla göra?

Morgondagen är ännu oplanerad eftersom det ska bli dåligt väder. Till en början var skara sommarland planerat men hur kul är det på en skala när det ska regna och vara dåligt väder? Nej, den planen gick åt helvete som man brukar säga.. Tråkigt nog! Finns inte mycket mer tid av sommaren kvar så skulle velat gjort någoning i morgon... Men men, finns allt några fler dagar kvar så får passa på nästa gång jag är ledig och vädret är OKEJ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0