lördag

2011-08-13 ☆ 15:46:55
Har ganska nyss kommit hem från jobbet och hunnit slängt i mig stuvademakaroner & korv. Visste ni föresten att stuvademakaroner är min favvo-mat bland de enkla maträtterna? I LOVE IT!

Nu ska jag lägga mig framför tvn i en timme eller två tills Daniel kommer hem. Sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Någon som har förslag? Vet inte om det lutar åt skruvstad eller inte, är egentligen inte sugen alls.. Men men, får som sagt se vad som händer i kväll. Har sagt det förut och jag säger det igen. Jag kan inte höra av mig till någon eftersom min mobil är såååå hel.. Finns liksom inga nr kvar i den. Så vill ni någoning får ni slå en pling!

Mamma, jag ehlskar diiiiig!

kiss and love /p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0