måndag

2011-08-22 ☆ 06:05:20
Okej, klockan är inte 6:00 än men jag är redan klarvaken och sitter och käkar vattenmelon??? Borde jag kalla det för resfeber eller vad? Kan sova hela dagen om jag vill men i vilket fall sitter jag i soffan inrullad i Daniels goa täcke, med tända doftljus och käkar min underbara melon. Okej, jag har nog reafeber!

Min dag kommer spenderas med mamma, mys! Sedan runt 23-00 någongång sätter jag och Daniels oss i bilen och rullar ner mot landvetter. Sla bli så skönt att lägga mig i solen i morgon! Hoppas ni alla får en toppen vecka här hemma i Sverige! Kommer verkligen sakna mina små bebisar (skrutt & Mul)

Sedan vill jag även passa på att i förskott gratta min fina vän Bella som fyller 19 år 24/8. Stort grattis på din dag hjärtat! Hoppas din dag och er resan blir toppen. (Även Bella åker ju faktiskt utomlands nu) PUSS&KRAM <3

Skriver mer senare!
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0