måndag

2011-08-01 ☆ 19:58:21
världen är verkligen sjukt svår att förstå sig på. När vet man när man ska sluta att kämpa? När vet man att man gjort allt man kan? När vet man att ens tankar och försök hjälper någon? Finner snart ingen mer luft, ser snart inget ljus... Tror  jag gjort allt jag kan och mer än så kan jag inte göra. Nu är det upp till dig själv, var min hjälp värt något alls eller var allt bara bortkastat? Har alltid kännt mig som en skyddsängel sittande på din axel med bakbundna armar, helt meningslös och hjälplös. Håller tummarna senhårt. Du kan om du vill, allt går om man vill!!!

Deep? Ah, ibland måste man faktiskt rensa skallen på sånt som inte är kul, tråkigt nog.. Ska i alla fall strax iväg och ta ett kvällsdopp med min underbara vän Sandra. Vi låg på lasehall och stekte förut i några timmar med, gissa om jag njöt?! Välmåendeskalan gick till 2000000000% kan jag lova er, underbart! Nu ska jag byta om! Have a grat night!

KISS AND LOVE

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0