200 dagar

2011-12-18 ☆ 12:06:35
Idag har jag varit gravid i hela 200 dagar! Dvs, endast 80 dagar återstår till BF (beräknadförlossning) Jag längtar verkligen såå otroligt mycket efter vår lilla goding. Snälla gode Gud, låt tiden gå lika fort som den hit tills gjort! ♥

Idag ska jag städa, städa och åter städa. Katterna har haft fest i grenen hela natten, så ni kan ju tänka er hur det ser ut! Ska även plocka bort saker som Daniel senare när han kommer hem ska få bära ner i förådet. Ikväll ser det ut som bingolotto står på schemat, mysigt! Sedan väntas knappt en vecka innan julafton bankar på dörren. Någon mer än jag som längtar som ett litet barn? Veckan kommer bestå av jobb, julhandel, sjukgymnast och julbak! Kommer alltså ha ganska fullt upp ända fram tills jul. Men för att vara ärlig hör det faktiskt till att vara lite småstressad under julveckan!


PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0