At home!

2011-12-12 ☆ 20:25:28
Nu är vi äntligen hemma efter några timmar på vårdcentralen (föräldrakursen) Det var faktiskt ganska lärorikt, vi lärde oss i alla fall nååågra nya saker. Fick en så mysig känsla förut, när vi satt där och kollade på förlossningsfilmen slog tanken mig att där ska vi faktiskt vara om 13 veckor. Tänk att om ynka 13 veckor ska vi bli föräldrar till en liten prinsessa. Jag vet att jag sagt det förut, men tiden har verkligen gått så otroligt fort. Har varit gravid i 27+5 veckor (6 månader), och det har knappt märkts någonting alls. Allt har gått så fort och varit så enkelt. Ser faktiskt fram emot att börja växa nu. Det ska bli kul att se lite förändring på magen, vilket jag knappt gör överhuvudtaget än så länge. Herreguuuuud va jag längtar!

Nu ska vi i alla fall käka mat och kolla på film.
Ha en super kväll!
LOVE YOU /P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0