Blodprov

2011-12-16 ☆ 09:49:13
Ska upp till labbet om en timme för att ta mina prover. Lika rädd som alltid, vill egentligen bara skita i det och ha dagarna under helgen på mig att "förbereda" mig. Dock vet jag innerstinne att det bara blir värre om jag väntar, mycket värre. Önskar jag inte var så rädd för sprutor, vill inte vara så rädd! Det har gått skit bra varje gång, har knappt märkt av något. Men vid varje nytt besök tänker jag att, det kan faktiskt gå fel denna gången så jag får skit ont. Men om en timme är det fixat i alla fall, då behöver jag inte tänka på detta under helgen utan kan slappa och vila hela helgen som jag verkligen vill göra. Jag vet att jag kan & jag vet att jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0