Fix

2011-12-21 ☆ 11:49:54
Hur skönt är det att börja dagen med att Jehovas står och bankar på dörren? Och sedan när dom ser att jag öppnar dörren som ett nyvaket troll går det i alla fall be om ursäkt.. Nej, ingen bra början på min dag inte!

Idag ska jag i alla fall JULSTÄDA här hemma, så mycket som hinns med vill säga. Resten hade jag tänkt göra i morgon efter jobbet när Daniel är hemma och kan hjälpa mig med de lite "tyngre" sakerna. Jag skulle även vilja julpynta lite mer, med lite kulor & tomtar i fönsten osv. Det är ju trots allt jul om ynka 3 dagar?! UNDERBART!

Nej, bäst att sätta fart om jag ska hinna med någonting överhuvudtaget.
Ha det bäst så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0