Födelsedag

2011-12-02 ☆ 19:35:06
Grattis till världens bästa mamma på 41 års dagen! I morgon väntas en heldag i Göteborg för min, Bex och mammas del. Mysigt va? Shopping & liseberg, kan inte bli bättre!

Idag var jag och Daniel hos barnmorskan igen, lika mysigt varje gång om ni frågar mig! Bebisens hjärta slog som det skulle, hon är en riktig pigelin enligt barnmorskan :) Allt var superbra (förutom att jag behöver mer järn) I slutet av månaden ska jag dit igen, lika så till labbet och ta ännu mera blodprover. Men men, trots rädslan och smärtan är det värt det eftersom allt är för bebisens skull!

Nu ska jag kolla IDOL och käka godis med Daniel & Sandra.
Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0