Försäkringskassan & sjukgymnast

2011-12-07 ☆ 11:06:30
Har fyllt i paper som ska till försäkringskassan, bokat tid hos sjukgymnasten, ringt viktiga sammtal ovs. Hunnit med ganska mycket idag ändå, vilket känns super bra! Nu ska jag strax iväg och skriva ut ytterligare lite mer paper som ska lämnas in på jobbet. Det är inte bara att vara gravid inte! Massa saker som ska göras och fixas innan vår lilla ängel kommer. Men, kan lova er att hon är värd allt krångel i världen, vårt hjärtat!

I kväll ska jag jobba mellan 20-22:15, så innan dess jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort under dagen. Måste bla damsuga här hemma, det ser verkligen förjävligt ut. Sedan vill jag verkligen baka! Dock känns det inte sopm jag har något ställe i köket att vara på?! Vårt kök ät ju faktiskt ganska litet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0