Handboll

2011-12-05 ☆ 19:45:36
Som en besvikelse går handboll på 4:an istället för "halv 8 hos mig" Någon som vet om det bara är en tillfällighet eller har det slutat för i år? Synd i så fall! Programet är riktigt roande och vissa gör faktiskt sjukt god mat.

På tal om mat.. Köpte ICA pizzakitt här om dagen, vilket jag inte borde gjort! Degen som ska jäsa och bli en pizzabotten jäste inte överhuvudtaget. Istället blev det bara hård deg som inte ens var 1 cm tjock. Jag är sjukt besviken! Hade gjort iordning det såg ut som världens godaste pizza med massa fyllning som enbart fick provsmakas av sop-påsen. STOR DISS OM NI FRÅGAR MIG!

I morgon ska jag upp till mamma innan jag ska jobba mellan 15-20:15, mysigt!
Funderar på om vi ska baka lussebullar, vore sååå gott! Ha en toppen kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0