Julstämmning

2011-12-15 ☆ 22:16:52
Måste medge att julstämmningen höjdes när granen kom upp, ganska reält med! Tror dock inte den kommer vara fin så länge, Smulan tycker nämligen att den är väldigt intressant och har redan hunnit provklättra en gång.. Min lilla groda! Är ganska paff över att inte Skrutten har klättrat än, han brukar ju faktiskt vara den vildaste av dom. Well, jag kan säga som så att den är i alla fall fin så länge den varar! :)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen ihopp om att somna i någolunda tid idag. Tror ni jag lyckas? Jag om någon håller tummarna i alla fall. Helgen ska spenderas med Bex (när hon inte jobbar), dvs massa mys står på schemat. Funderar dock på vad man ska se på under fredagskvällarna nu när IDOL har slutat? Trots att jag inte tycker det var bra detta året följde jag ändå hela säsongen. Gjorde ett försök härom dagen att ladda ner de senaste Irene Huss filmerna, tråkigt nog fungerade inte en enda film.. Måste göra tt nytt försök i morgon!

Egentligen skulle jag även vilja ta mina blodprover i morgon i stället för på måndag. Ska nog ta och ringa labbet i morgon så fort jag vaknar och kolla, vore ju otroligt skönt att ha det fixat innan helgen så jag kan släppa det!

Nej, nu är det allt bra för mig!
Ha en toppen kväll.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0