Mätt&belåten!

2011-12-13 ☆ 12:58:36
Nu har jag äntligen fått lite mat i magen. Mår redan mycket bättre, då jag mått lite illa under hela natten och morgonen. Nu är jag så gott som redo för jobbet, eller ja, så fort jag damsugit här hemma.. Skulle egentligen behöva tvätta idag, dock hinns det inte med eftersom både jag & Daniel jobbar idag. Måste verkligen försöka hinna med det i morgon mellan sjukhuset & jobbet!

Förövrigt då? Idag är det lucia, som jag såååå gärna hade velat se. Älskar luciatåg, tycker det är så otroligt fint! Tyvärr så var inte min lillebror så sugen på att berätta när dom skulle gå lucia så jag har inte hunnit planera in något.. Det är även bara 11 dagar kvar till julafton?! På måndag efter jag har tagit blodprov har Daniel lovat att vi ska julhandla & fixa julklappar & en julgran eftersom jag varit så duktig hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0