Nyduschad & sliten tjej!

2011-12-03 ☆ 21:21:51
Ganska nyligen hemkommen från Göteborg. Har verkligen haft en toppen dag! Regnet har öst ner, det har blåst mer än någonsin och vi har varit vilse. Men detta spelar faktiskt ingen roll eftersom vi haft så otroligt kul hela dagen. Har skrattat oss igenom det mesta idag, till och med när vi satte oss på fel spårvagn som tog oss till slutstoppet på andra sidan av Göteborg hahah! (Vi kom verkligen så fel man kunde komma) Men allt fixar sig tillslut, bara man håller lugnet, RIGHT? Vi kom i alla fall tillbaks till stan igen och kunde sedan ta rätt spårvagn till liseberg där det var som förväntat skit mysigt. Fattar verkligen inte hur dom lyckas klä träden ända ut i trädtopparna med ljusslingor?! Helt otroligt om ni frågar mig! Efter vi kikat runt på liseberg åkte vi tillbaks till stan och gick runt i affärer tills det var dax för hemfärd. Tack till mamma & Bea för en skit mysig dag med världens sämsta väder. Kommer absolut göras om, men nästa gången med ytterligare en liten tjej. Dvs, min kommande lilla dotter. Längtar verkligen efter att göra saker med henne!

Har tagit massa bilder idag, laddar upp dom i morgon när jag är lite piggare. Ligger just nu och halvsover i soffan av utmattning, är sjukt trött! I morgon ska jag sova länge och vila ut mig reält, vilket känns otroligt välbehövligt.
Ska även baka pepparkakshus i morgon, mysigt va? Älskar att göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0