Sjukgymnast & föräldrakurs

2011-12-12 ☆ 11:02:19
Hej hej!

Idag står sjukgymnasten & föräldrakurs på schmat. Ser verkligen fram emot båda delarna! Ska bli spännande att se om sjukgymnasten hittar någon lösning på hur jag ska göra med min rygg. Sedan föräldrakursen vet ni ju redan att jag ser fram emot. Imellan dessa två möten ska jag försöka hinna med att fixa i ordning någon middag med, vilket kan bli liiiite tight med tanke på att jag inte vet hur länge det tar. Förmodligen blir det så att vi får laga mat i kvällnär vi kommer hem igen.

Idag är det endast vecka kvar tills nästa blodprov ska tas AGAIN.. Sedan hoppas jag att det snart är klart med alla nålar hit & dit! Hoppas även att min järnbrist blivit bättre sedan förra blodprovet då jag sjunkit hela 14%!! Har käkat järntabletter varje dag nu utan att slarva någonting. KORS I TAKET! Brukar alltid glömma vissa dagar annars, men inte denna gången inte! Är mäkta imponerad av mig själv om jag ska vara ärlig ;)

Snabb överblick över min vecka:
Måndag: Sjukgymnast 13:00 Föräldrakurs 17:00
Tisdag: Jobb 15-20:15
Onsdag: Läkaren 11:00 Jobb 20-22:15
Torsdag: Jobb 07:30-11:00
Fredag-söndag: Ledigt och heeeelt utan planer (än så länge)!

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och frecha till mig lite (vilket är ganska välbehövigt just nu)
Skriver mer sen såfort jag får tid!
PUSSS PUSSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0