slappisdag

2011-12-07 ☆ 18:16:49
Dagen har till mesta dels spenderats med min vän, Bella. Käkat lunch på Mickispizzeria och kollat film är väll ungefär vad vi gjort? Jag har självklart hunnit med de nyttiga sakerna som skulle göras med! Fyllt i det sista viktiga pappret för tillfället som har skickats till försäkringskassan. Så nu är graviditetspenning sökt. Hoppas bara det går igenom så det inte blir något krångel med någonting.

Nu ska jag ner till jobbet om ett tag och göra dagens 2 timmar i kassan. Känns ovärt som fan, men vad gör man inte? Pengar, pengar, pengar, underbara pengar! Välbehövliga pengar om inte annat, jul & nyår är verkligen inte gratis!

Idag fick jag som vanligt höra en vad jag tycker är spydig kommentar igen. "Är du nyvaken eller?" Alltså ärligt? När ska folk fatta att det är så jävla onödligt att kläcka ur sig sådana saker? Jag var självklart inte nyvaken, hade varit vaken i över 5 timmar och var inte ens trött över huvudtagt. På sista tiden har jag offta hört massa kommentarer som, "är du trött?" "har du sovit dåligt?" "du har blivit gå grådassig på sistone" "förr var du alltid så brun och fin, men nu har du att börjat blekna" OSV OSV. Halllå? Man säger verkligen inte så här, absolut inte. Fine om jag säger det själv, men det är inte kul att höra från andra! För er som undrar så, nej jag solar inte längre. Men ja, jag ska börja igen. Detta för att har har psoreasis som jag måste sola för att hålla ganska bra. Självklart kommer jag täcka magen så det inte blir så ljust åt lillan där inne. Och sedan ska jag såklart sola korta stunder, ung 10 min åt gången. Frågor om detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0