Sovmorgon

2011-12-05 ☆ 10:35:17
Medans Daniel fick gå upp ur sängen 06:00 i morse passade jag på att ta sovmorgon fram tills 9:30. Hade kunnat sova mycket mycket mycket längre om det inte vore för våra hyperaktiva katter som springer runt i hela lägenheten ända tills man gått upp och gett dom mat. INTE KUL ALLS OM NI FRÅGAR MIG!

Idag har jag tänkt att jag ska ta tag i massa saker, så som beställa olika papper & intyg, ringa försäkringskassan, skaffa gravidförsäkring, vänta på papper som ska komma med posten som måste fyllas i och skickas tillbaks, ringa vårdcentralen OSV. Ja, som ni ser jag har en heldel att står i idag. Måste verkligen ta tag i detta nu medans jag kommer ihåg allt. Men till att börja med ska jag kila ner till affären och köpa morot & dipp, vilket har blivit en favorit på senaste tiden. MUMMS! Mycket godare att dippa morot än chips, dessutom MYCKET nyttigare!

Nu ska jag sätta fart, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0