Fredag

2011-01-14 ☆ 15:42:39
Äntligen helg!

Just landat i soffan efter skolan. Shit vilken dryg dag det har varit, herregud!
Nu ska jag lägga mig och vila framför en film, mysigt va? :)
MEN FÖRST ska jag lägga i olja i håret för att ge det mer lyster och för att återfukta min hårbotten som nu för tiden är min största fiende. Någon som har förslag på vad man kan göra åt jätte torr hårbotten? Super tacksam för alla svar!

I kväll bär det av till W & S på middag mm. Simon fyller år på söndag så ska fira han lite idag. Gratts föresen!
Annars händer det inte mycket mer fram tills dess. ENBART slappande står i alla fall på mitt eftermiddags schema.

I morgon blir det utgång för hela slanten.
Lilla Erica blir hela 19 år i morgon, äldre än oss allihop alltså ;)
Klackarna i taket, right?

Nej, nu har jag nerdat klart!
Ha en toppen kväll/helg.

KISSS AND LOVE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0