Lördag

2011-01-01 ☆ 12:00:16

Välkommen in i 2011...

Shit va konstigt det känns att säga. 2011, hur kan åren gå så fort?
Well well, som jag sagt tidigare känner jag på mig att 2011 är mitt år.

Gårdagen spenderades in Tinnette & Henkas place. På 12 slaget sköts det raketer mm, mycket mysigt. Tråkigt nog kan inte vissa människor bete sig, vilket förstör för alla.. Var i alla fall en lyckad kväll med fina människor. Massa kärlek till er!

Nu är vi hemma hos mamma en sväng och ska käka middag. Tacogratäng står på menyn, mums! Senare ska vi till Dessie och fira henne eftersom hon fyller år idag. Stort grattis till dig!

Bexi ska fixa min blogg strax, så ni får stå ut med att den är så här ful liiiiite till! HAHAH

KISSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0