Måndag

2011-01-31 ☆ 21:17:54
Älsklingen ligger och sover som en stock. Stackarn är sjuk, han har feber och sånt tråkigt.. Fy va jobbigt för han!
Så jag tänkte krypa ner i sängen snart jag med, skönt med en tidig kväll!

Har för övrigt världens största problem.. Kan verkligen inte hitta min kalender någonstans!
Och jag lovar, jag har verkligen allt i min kalender.. Skit jobbigt, jag vet vekligen inte vart den är.
Vet att jag plockade undan den här om dagen. Men frågan är, vart la jag den???

Well.. Slutar tidigt i morgon så jag tänkte ta mig en tur till gymmet när jag kommer hem. (utan att stressa som en dåre) Jobbar ju alltid på tisdagar så jag brukar stessa som en tok för att hinna träna mellan skolan och jobbet.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen med mina älsklingar.
Ha en toppen kväll!

Och som ni kanske förstod hinner jag förmodligen inte blogga i morgon :(
Sleep thight! Kiss and love



Kommentarer
Postat av: johanna

tack gumman :) fin design ;)

2011-01-31 @ 22:14:22
URL: http://triinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0