Söndag

2011-01-16 ☆ 10:40:36
Sitter som en död zombie i soffan, rå trött! Kom hem runt 03 i natt så har inte sovit speciellt mycket. Ska gå och lägga mig igen strax, men va tvungen att mysa lite med lilla Skrutt först :)

Grdagen blev supelyckad! Jätte bra kväll verkligen.
Bilder kommer när girlsen lagt upp dom, glömde såklart min kamera hemma igår...

Idag står movie dag/night på schemat.
Ska bara vara hemma och mysa hela dagen! UNDERBART!
Funderar på att göra en köttgryta till middag idag. Skit sugen på det!

Skönt med studiedag i morgon med, det gillas skarpt!
Nej men nu ska jag nog vila lite till.
Skriver mer sen..

KISSS KISS KISS

ps: Hade löshår på mig igår, och fan va jag trivdes i långt hår. Hår ska beställas på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0