Torsdag

2011-01-20 ☆ 14:11:02
I did it!
Sov inte en blund på hela natten men gick endå iväg till tandläkaren!
Är såå otrligt stolt över mig själv att jag gjorde det. Har planerat undanflyckter hela natten, men icke!
Tårarna sprutade så fort jag kom in i rummet och ännu mer när stolen hissades ner på "liggläge"
Men hade en otroligt bra tandläkare som jag även ska ha i forstättningen.
Ska dit om en vecka igen och ta bort tandsten. Någon som gjort det och vet hur det känns? Ska få bedövning som tur är. Provade att lägga bedövning idag, och fyfan va äckligt det är! Kommer alltid alltid alltid vara lika rädd, men jag kanske någongång lär mig att hantera min rädsla?

News:









One word, REA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0