Lördag

2011-07-23 ☆ 13:35:18

Diskat, duschat, letat fram kläder och pysslat lite (UTÖVER JOBBET SOM VARADE MELLAN 9-12). DUKTIG TJEJ VA?! Hunnit med otroligt mycket idag faktiskt, känns as bra! Nu väntar jag bara på att Daniel ska komma hem så vi kan sticka över och handla för att sedan åka upp till V-SKOG där maskerad och födelsedagsfirande står på schemat. Kommer bli en kanon kväll! Vad ska ni sjävla göra idag, någonting kul?

I morgon är jag ledig ledig ledig ledig ledig så då ska jag passa på att sova, underbart. Är otroligt trött och sliten så en ledig dag är mer än gärna välkommen. Jobbar som vanligt till veckan igen, dvs massa 12timmars pass. Börjar med ett redan på måndag (10-22:15) skönt va?

Nu ska jag göra mig i orning, ha det bäst!
KISS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0