Lördag

2011-07-09 ☆ 18:57:26

Timmarna mellan 10:30-15:00 spenderades på jobbet, otroligt stressig dag måste jag säga! Har verkligen inte vant mig med att vara i spelboa än, känns som jag aldrig kommer göra det. Vet inte ens om jag passar där inne över huvudtaget... Efter jobbetåkte vi i alla fall hem till Daniels mamma & pappa och käkade lite innan vi sedan åkte hem igen. Så nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska hoppa in i duchen, göra i ordning håret, raka benen & fixa ögonbrynen. DET ÄR JU TROTS ALLT HELG, RIGHT?! Vad ska ni själva göra i kväll?

I morgon är jag ledig så då ska jag ta en välbehövd sovmorgon, är verkligen sjukt liten efter denna vecka. De spenaste dagarna har bestått av ca 1% sömn.. Ha i alla fall en toppen kväll. Skriver kanske mer sen!

KISS AND LOVE


Kommentarer
Postat av: kulji

hela grums vet snart att du är gravid. inte så kul när folk berättar runt det. men du är ju från grums så du vet ju hur det är. lycka till aif!

2011-07-11 @ 23:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0