onsdag

2011-07-27 ☆ 20:49:02
OOOOOBS.... Bloggtorka eller för upptagen? Ja, det får ni nog själva bestämma vad ni själva tror och tycker!
Kommer i alla fall just hem från lassehall, underbart med några timmar i solen. Inte allt för offa jag hinner med detta faktiskt, stor tumme upp!

I morgon spenderar jag dagen återigen på jobbet, 10-22:15... Håller tummarna för att det är dåligt väder så jag slipper vara ledsen över att se alla lättklädda människor som är inne på affären och köper glass för att sedan dra till stranden. Detta är absolut inte kul alls ska jag säga er! Rent ut sagt, FÖRDJÄVLIGT! Well, cash is king!

Vad sägs om att förklara resten av de dagarna jag inte bloggat med ett bildregn? Det låter som en bra ide va?!

Nya favorit smyckena, älskar rean på glitter!
(50 kr delen, fatta hur billigt det är med tanke på att bara armbandet kostade 279 kr innan)




Gjort räksmörgåsar här hemma. Kan lova er att dom blev AS GODA!


Varit på sjukhuset och trotsat min största fobi i hela världen. För er som känner mig väl kan jag stolt berätta att detta endast tog 10 min från det att jag gick innanför sjukhus dörren. Fattar ni hur jävla duktig jag var då?!?!


Och som sagt, spenderat några timmar i solen med Bex!



KISSSS AND LOVE! /PATRIZIA JOHNNA TRYGG


Kommentarer
Postat av: Linda

Uh, va fuskit :( Medans ni låg där nere vid sjön å gottade er, så fick jag snällt stanna kvar på Ica å slita några timmar till.



Puss å kram!

2011-07-27 @ 21:48:34
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0