söndag

2011-07-24 ☆ 20:56:33
Just käkat kvällsmat, underbart gott måste jag säga! Kantareller är nog det godaste som finns!


Har varit hemma hos familjen idag och käkat mat osv, alltid lika mysigt. Love you!
Resten av kvällen kommer spenderas framför en bra film med min kärlek. Låter inte helt fel va? Laddar upp mig för ett 12 timmars pass på jobbet i morgon, känns som det kommer bli jobbigt.. Men men, pengarna rullar in!

Förövrigt så står sjukhuset på schemat under veckan, blodprovstagning!!!! Någon mer än jag som är rent ut sagt LIVRÄDD?! Ärligt, jag skakar nu bara för jag sitter och tänker på sprutorna.. Men, jag måste verkigen göra detta nu.. Är liksom ingenting som går att dra ut på.. Ska i alla fall belöna mig själv med en shoppingrunda med världen bästa Bex direkt efter åt. Känns lite bättre då i alla fall. Hon ska även med mig till sjukhuset eftersom Daniel jobbar. Skulle ALDRIG våga gå dit själv!

Well, nu väntar faktiskt duschen. Ha det great!
Massa kärlek, kiss and love /P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0