söndag

2011-07-31 ☆ 21:36:46
Har just varit i Hasselviken med C & R och tagit ett kvällsdopp, vilket var såååå skönt! Är verkligen underbart att hoppa i vattnet efter en varm och "klibbig" dag som den här. Men måste verkligen säga at tdet var underbart att spendera några timmar ute i solen idag. Som ni kanske vet har jag min enda lediga dag på söndagar, och den har jag verkligen tagit till vara på idag! Åkte till Borgvik runt 12 i morse och stannade där tills runt 16:00. Massa sol och prat fick stå för dagens underhållning. Planerade även en resa till ullared med, åker första veckan i september. Ska bli mysigt att bara åka iväg med mamma och Bex. Ska verkligen shoppa mig blå!

Nu har vi i alla fall landat hemma i soffan framför filmen som går på TV4, vet dock inte vad den heter men den verkar vara bra! Ska kolla klart på den och sedan är det sängen som gäller. Ska bli otroligt skönt att sova idag hihih, är trött som tusan! I morgon står jobbet på schemat igen, soooooom vanligt.. Men jobbar kortdag i morgon i alla fall, vilket ska bli super skönt. Ha en toppen kväll, nu ska jag fortsätta se på filmen :)

Massa kärlek. /Patrizia Johnna Trygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0