Söndag

2011-07-10 ☆ 12:03:00
Sov till halv 11 idag, skönt! Är dock fortfarande trött som satan... Men men, blir säkert piggare om en stund. Har i alla fall just käkat jordgubbar & grädde med älsklingen, världens godaste frukost om jag får säga det själv. Jag älskar verkligen jordgubbar, även hallon.
                    

Idag kommer Bex igen så jag funderar på om vi ska dra och bada senare om vädret håller i sig, skulle vara bra skönt faktiskt. Men som vanligt kommer det säkert börja regna, blåsa eller något annat tråkigt. HÅLLER TUMMARBNA STEN HÅRT! Förövrigt så hoppas jag på att både B & D är sugna på en film kväll idag, för det är verkligen jag! Hahah, snyggt att det rimmade!;)

Kommande vecka kommer bestå av massa massa massa jobb. Har sagt det förut och jag sägert det igen. Kul eller inte, avgör ni! Jobbar i alla fall 10-22:15 i morgon, alltså 12 timmar.. Kommer vara gaaanska sliten i morgon kväll när jag kommer hem känner jag på mig. Tur att jag i alla fall har en ledig dag på tisdag.


Så, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så bäst att jag slutar nu innan jag bara börjar yra runt om massa saker. Ha en toppen dag i alla fall. Skriver mer i kväll!

MASSA KÄRLEK! /PATRIZIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0