Tisdag

2011-07-19 ☆ 18:17:24
Till att börja med vill jag bara säga att vissa saker och synpunkter kan man faktiskt hålla innom sig. Är så OTROLIGT trött på att höra massa skit om vad vissa personer tycker och tänker. Försök i stället att dämpa svartsjukan och vara glad för andras skull, right baby?  ;)

Har i alla fall varit en jobbig dag på jobbet, är verkligen inte på topp längre känner jag. Mitt schema är verkligen inte att leka med. Men men, 5 veckor kvar tills jag ligger på stranden på Kreta och glassar i solen. GILLAS VA?!
Ska bli riktigt underbart! Till veckan ska jag och Bex in till stan och shoppa, längtar redan. Längesedan jag shoppade nu faktiskt... Mamma, ska du med in till veckan? Shopping & lunch på Bergvik, låter lockande va?

Nu ska vi i alla fall alldeles strax käka mat. Hungrig som en toook!
Ha en toppen kväll i alla fall, skriver kanske mer senare.
MASSA KÄRLEK! /PATRIZIA JOHNNA TRYGG



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterade en gång förut, men jag vet inte riktigt om du inte vill, visa hur du bor? :) är det i en lägenhet? osvosv:) sen gillar jag dina dekorationer:)

2011-07-19 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0