Fredag

2011-06-17 ☆ 10:36:19
Sitter inrullad i mitt sköna täcke och myser i soffan, underbar start på fredagen! Dagen ska spenderas med bexi, får se vad vi hittar på för galenskaper mohahahahah. Klackarna i taket VS Myskväll? Ja, det är bara kvällen som har svar på den frågan. Förövrigt så borde jag verkligen gå ner till solariet och sola, börjar bli riktigt blek nu... Känns INTE okej! Värdet ute är ju verkligen bedrövligt, kan knappast kalla det för sommarväder. Nu borde det vara fint, sorligt, varmt i vattnet OVS. Inte regn, blåst och kyla dag ut och dag in. EN FET DISS TILL VÄRDET!

Nej, nu  har jag viktigare saker för mig. Ha en toppen dag, skriver mer senare.
KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0