Lördag

2011-06-11 ☆ 13:52:36
Håller på med maten, potatisgratäng & heltstekt fläskfile står på menyn. Skapligat gott va? Känns som jag inte käkat riktigt mat på flera år, studenten=skräpmat! Men men, man tar bara studenten en gång så nog fan ska det vara perry! Vi satt ju tex och käkade pizza på skolans parkering 21:30 efetr att ha suttit där sedan klockan 15:00.. Fyfan va jobbigt deta var! Kanske inte berättat det men vi åkte till skolan på onsdag 15:00 för att ta emot vårt studentflak.. Men, väntan blev längre, längre, längre, längre sedan kläcktes det av studenflaket vara trasigt så det blev ingenting med det. KUL VA? Så där satt vi SMBF3A utan studentflak! Satt på skolan tills ca 23:30, sedan gav vi ta mig fan upp! Men men, detta med flak ordnade sig på student morgonen (SOM TUR VAR) Men tror nog aldrig att det är någon klass som varit så sent ute som vi, samma dax liksom! Oj, blev ganska långt för att förklara varför vi käkade pizza på skolans parkering. Detta är en sådan sak som jag altid kommer minnas! Nu ska jag greja vidare. På kvällens schema står utgång med bästa Sandra & Sara! HARE SÅÅÅÅÅÅ MEGA BRA IDAG NU!

I MORGON KOMMER MIN ÄLSKADE & SAKNADE LILLASYSTER HIT, MYYYYYS! LOVE YOU BBI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0