Tisdag

2011-06-28 ☆ 19:19:19

Underbart väder va? Jag är förtrollad! Älskar värmen & solen!

De senaste dagarna har spenderats med lilla Bexi som förövrigt är inneboende hos hos nu ett par veckor framöver. Lilltjejen har ju faktiskt blivit stor och börjat jobba nu mohahah.. Så nu mera jobbar vi på samma ställe, kul va? Jag tycker i alla fall att det är skit kul att ha henne här hemma hos oss! Våra dagar består till mesta dela av melon-käkande, promenader och massa massa massa skratt. Låter inte helt fel eller hur?

Förvörigt så åkte Daniel till Norge i natt och Sandra på festival idag.. Kul att båda åkte bort samtidigt.. Men men, Daniel kommer hem på lördag och Sandra på söndag så jag överlever förmodligen.

Har även börjat på mitt sommarschema på jobbet nu. Vilket innebär att den mesta av min tid spenderas på Ica. Alla söndagar under hela sommaren är lediga men resterande dagar jobbar jag. Kul eller inte, avgör ni! Känns as tråkigt när det är varmt & soligt men känns as kul & skönt när löen ruullar in på kontot. Håller ni inte med mig? Är i alla fall glad att jag har ett jobb, till skillnad från många andra ;)

Ha en toppen kväll i alla fall.
KISS AND LOVE








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0