Torsdag

2011-06-02 ☆ 12:15:51
PRICK 1 VECKA KVAAAAAAAAAR TILL STUDENTEN 2011!!!


Till att börja med vill jag säga ett stort grattis till min älskade Emilia Åhlin som fyller 19 år idag. Hoppas du får en toppen dag gumman. Kommer i morgon och gör eftermiddagen/kvällen kanon bra. Hörde jag klackarna i taket?!


Annars då? Körde på en sovmorgon idag, vilket va jätte skönt. Idag har jag faktiskt inte några speciella planer över huvud taget. Bara mysa runt här hemma, städa lite, sola om solen kan tänkas komma fram någon gång... Ja, låter som en helt okej torsdag va?


I morgon kommer förmiddagen spenderas på jobbet. För att vara exakt, (10:00-14:00). Sedan ska jag hem och göra mig i ordning för att sedan ta med mig Bella tilll Emilia för att grilla, mysa, ta några cider osv osv innan vi drar in till T-TTTTEMPEL. Håller tummarna för en kanon dag med fint väder! Nu är det verkligen dax att solen börjar steka lite igen, eller vad säger ni? Har varit kallt, blåsigt och mulet på tok för länge nu tycker jag!


Nej, nu ska jag faktiskt slita mig från datorn ett tag.
Ni får ha en ra dag i alla fall.
KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0