Tisdag

2011-03-29 ☆ 09:26:01
Just vaknat och gjort mig i ordning. Ska knalla ner till sjukhuset vid 10:00 eftersom jag har tid där 10:30.. Ska bli skönt att får detta ur vägen faktiskt! Mamma är i Örebro och opererar sig idag hon, stackaren! Sedan överväger jag om jag ska åka in till skolan för 1 lektion eller inte?! Känns lite onödigt faktiskt.. Men men, får se hur fort det går på sjukhuset osv. Annars så ska jag jobba ikväll, lite drygt men det får allt gå. Sedan i morgon drar jag och C iväg på en roadtripppp! Mysigt va? ´

Igår började man verkligen känna pressen i skolan, fyfan va lite det är kvar nu. Typ 4-5 skolveckor, tiden rusar verkligen iväg! Helt sjukt att det är vi 92:or som tar studenten nu.. Helt otroligt!!

Ha en bra dag så länge!
KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0