Tisdag

2011-03-22 ☆ 23:30:39

Sjukt nog blev det inget jobb idag.. Ica var tvungen att stängas för dagen redan runt 16 tiden eftersom de hade strömavbrott! Japp, så ligger det till. Men det gör mig inte nååågonting eftersom jag spenderat kvällen med att göra massa nyttiga saker. Jag har tagit en promenad, solat, tvättat masssa tvätt och börjat plugga. Eller i alla fall gjort alla anteckningar och sånt som jag ska plugga in i morgon när mina favvvo girls kommer hit och spenderar kvällen in my place! Så i morgon står långpromenad, packning & plugg på schemat.

Har även ändrat dag för ULLARES-RESAN med C, blir några dagar tidigare. Gud va gott, längtar mig blå! Finns det någonting i bättre än shopping?! Tror nog inte det.. Oj vad klockan runnit iväg, nu väntar sängen för våran del!
                                     S L E E P   T I G H T !   K I S S S    A N D    L O V E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0