Torsdag

2011-03-31 ☆ 17:48:09

Dagen har spenderats i Ullared på Gekås med min älskade Cathrin. Har verkligen varit en toppen dag, bilder kommer sedan (eller i morgon) på vad jag köpt. Dock har jag lite dåligt samvete över minskningen på kontot, men det hör väll till när man har shoppat? Just nu ska jag bara städa i ordning lite eftersom mina girls kommer hit i morgon och börjar kvällen här innan vi drar vidare till TTTTTTT-EMPEL! Håller tummarna för en great kväll. Sedan är det faktiskt bara plugg, plugg, plugg, plugg och sova som gäller idag. Är verkligen jätte trött! Har naturkunskap B prov i morgon.. Behöver jag säga mer? Nej, men nu har jag verkligen inte tidn för datorn mer. Tänkte bara kika in en snabbis. Skriver kaaaanske mer sen beroende på hur snart jag somnar.

KISSSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0