Fredag

2011-05-27 ☆ 16:47:23
Svar till Jossa som kommenterade i onsdags: Byxdressen är från H&M och kostar 99 kr.

Idag gjorde jag min sista dag på praktiken, så nu väntar endast 3 skoldagar innan vi börjar vårt firande av studenten 2011. Klackarna i taket hela veckan, OOOOJA!! Har fixat klart det mest inför studenten och balen nu. Har bara kvar att köpa lösnaglar för båda dagarna och ett stort strass-armband till balen. Lätt fixat! Eller? Får hoppas det i alla fall!

Jag vet att jag förmodligen är världens tråkigaste eftertsom allt jag skriver om är studenten. Men vet ni vad? Det skiter jag i! Jag har verkligen längtat till studenten under heeeeela mitt liv och det ska verkligen bli mitt livs bästa vecka någonsin. Jag är sjukt taggad & otroligt nödj över mig själv att jag fixade skolan som funnits med under alla år med både med och motgångar. Finaly, jag är snart klar! BRING IT ON!

KISSS AND LOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0