Onsdag

2011-05-04 ☆ 20:20:06


NYA FAVORIT KUDDARNA!
Saldot på kontot är nååågot mindre men lägenheten är myyyycket snyggare!
Idag har jag som jag skrev tidigare under dagen gått på stan. Införskffade massa nya saker till lägenheten. Typ: mattor, kuddar, handdukar, dusch-hyllor, blommor, "doftsaker" & även lite saker till mig själv. Är verkligen super nöjd!

Förövrigt så kommer jag just hem från solariet. Jag älskar verkligen att sola. Somnar lika fort varje gång, trots att jag bara solar 15-20 min per gång!? Så nu ska jag städa i ordning lite innan jag ska hoppa in i duschen för att bli clean igen. Får faktiskt bli en tidig kväll för min del idag, är verkligen super trött..

-Nu kommer min älskling hem om 2 dagar, saknar han som fan!
-Nu är det endast 2 dagar kvar tills girlsen intar mitt place för att korka upp och sedan dra in till stan.
-Nu är det endast 6 dagar kvar tills jag fyller 19 år.
-Nu är det endast 6 dagar kvar tills jag ska till sjukhuset och styra upp mina sår i ansiktet. (ska bli rå skönt!)

KISSSSSSSES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0