söndag

2011-05-22 ☆ 15:21:32
Min helg har bestått av massa mys med min älskling, grillning med fina vänner, besök i kyrkan för att kolla på Casper eftersom han konfrimerat (stavning?!) sig, några goda cider & drinkar, hemma-mys OSV OSV. Visst har jag haft en toppen helg? Har verkligen hunnit med såå mycket, vilket känns skit bra! Nu har i alla fall Daniel åkt igen så jag ska städa i orning lite här hemma innan jag ska hoppa i min onepiece och spendera resten av kvällen med världens bästa Sandra. Vad ska ni sjävla göra idag föresten?

Studenten närmar sig med stormsteg för övrigt! Endast 1 vecka kvar på praktiken/jobbet & 3 skoldagar återstår innan vi påbörjar vår älskade stuuuuuuudent vecka! Fyfan va taggad jag är, helt sjukt! Snart är det klaaaart!
MEN, innan dess har jag en hel del saker som måste införskaffas.
-studentklänning
-2 par balerinaskor
hårförlängning (hämtas på tisdag eller onsdag)
-hårsaker
-örhängen & halsband
Säkert någonting mer men som jag inte mins nu...

Nej, nu är det bra!
KISS AND LOVE










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0