Tisdag

2011-05-17 ☆ 15:29:25
Just kommit hem från mamma. Håller på med min kyckling & borcoli-gratäng. Eftersom detta är första försöket får ni önska mig lycka till! Har ju även bokat en resa till kreta idag, känns verkligen skit kul! Längar som fan! Dock är den ju inte förens 23 augusti, så får hoppas att tiden rullar på. Sedan klockan 17:00 står jobbet på schemat, kul eller inte, avgör ni!

Gårdagen spenderades med Sandra. Vi var hurtiga och tog en långpromenad på ca 1,5 timmar. Duktiga va? Känndes skit gott faktiskt, tiden bara rusade iväg. Enda jag tänkt var BIKINI, BIKINI, BIKINI.. Haha, nejdå! Men för att få lite motivation fungerar det faktiskt att tänka så, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0