Tisdag

2011-05-31 ☆ 19:22:32
PUST! Just landat hemma i soffan efter den stressigaste dagen på länge! Idag gjorde jag min sista dag i skolan. kan ni fatta det? Sista dagen någonsin i skolan historia.. HELT SJUKT! Vår sista skoldag har bestått av fika hemma hos Karolina och masssssssa planering in för studenten. Om jag inte mins helt fel ser vårt student-schema ut typ så här:

07:30 Förkrök in Ponuts place (champange frukost)
9:30 Taxi/bil/minibuss till skolan
10:45 Fottografering
MIDDAG, SÅNG, SNACK, OSV OSV.
13:37 (elit) Utspring
14:15 Flaket rullar ut från skolans område och masssa lyckliga studenter som skriker & sjunger halsen i små bitar
16:00 Flaket släpper av oss
17:00 Egentid med familj & vänner
19:30-20:00 Klassen samlas igen hemma hos Emilia och drar igång kvällen på riktigt
22:30 Rullar in mot karlstad och kör klackarna i taket på nöjjjjes.

And the night ends ???? Who knows?! ;)

I morgon ska jag i alla fall hem till mammi och klippa in min hårförlängning, ska bli spännande att se resultatet. Bild kommer så klart i morgon.

Sliten brud efter en jobbig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0