99 dagar!

2011-11-29 ☆ 10:04:56

Det är verkligen bara 99 dagar kvar till vårt beräknade förlossningsdatum! 100 dagars strecket paserades igår och det kändes faktiskt sååå bra. 181/280 graviditetsdagar är idag avklarade! Snart har vi en liten prinsessa i våra armar. Minns när jag slutte fylla 18, då började jag räkna ner ca 160 dagar innan. De dagarna flög iväg och plötsligt var jag 18 år. Hoppas tiden går lika fort denna gången, nu när vi faktiskt har en liiiite bättre sak att kryssa dagarna för :) Bebisen har även börjat sparka så hela magen skakar och svänger. Både jag, Bex och älsklingen har lyckat se det. Alla blev sjukt farsinerade, det är verkligen häftigt att se kan jag lova er.

Idag står jobbet på schemat för min del, 15-20:15 är tiden som ska spenderas på ICA. Fram tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska förmodligen endast fixa lite käk, plocka i ordning så gott det går här hemma, försöka julpynta lite osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0