A new day!

2011-11-23 ☆ 14:40:55
JAG GJORDE DET! Är otroligt stolt över mig själv. Jag trodde verkligen inte jag skulle fixa det idag efter hur otroligt dåligt jag mått över detta. Men det gick så bra som det bra kunde gå. Jag är verkligen bäst!





Innan blodprovet, precis lagt på Tapin bedövningsalva (Rekomenderas till alla spruträdda då salvan verkligen tar
bort känseln) Ska jag vara helt ärlig kände jag INGENTING idag, absolut ingenting. Salvan ska sitta på i minst 60 min innan "plåstret" ska bort. Plåstret ska tas bort ca 15 min innan sjukhustiden för bäst resultat.



Mega stort tack till Bex som alltid är världens bästa stöd när det gäller såna här saker. Hon vet verkligen exakt hur hon ska vara när det gäller mig och sprutor. Detta var varken första eller sista gången hon är med mig till sjukhuset. Kolla försten vilken gullig sak jag fick av henne förut, i love you girl!



Och sist men inte minst, från mig själv till mig själv, en riktigt god välförtjänt lussebulle. MUMMS!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va duktig du är gumman!!! Detta kommer gå galant framöver, ta bara med Bex så är det ingen fara på taket ;)



Ha en bra vecka!



Puss å kram!

2011-11-24 @ 18:43:41
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0