A new day!

2011-11-23 ☆ 16:42:25

Ikväll står jobbet på schemat mellan 20-22:15. Kul pass va? Nej inte över huvudtaget faktiskt.. Men det är faktiskt så att jag har nya tider som gäller under tiden som jag är 50% sjukskriven. Till morgonen jobbar jag som vanligt mellan 7:30-11:00 så blir inte något bloggande från min sida efter jag slutat jobbet i kväll. Icke sa nicke, då är det enbart kvällsmat och sängen som gäller för min del. Jag har köpt risgrynsgröt & saftsoppa som står på kvälls menyn här hemma efter 22 tiden när jag slutat. Mysigt va?

Sedan kan jag även passa på att vi vaken har toa, dusch eller handfat.. Vi har inget badrum om andra ord. Idag började hantverkarna med vårt nya badrum. Väggar, golv, toa, dusch, handfat osv blir nytt där inne. Ärtan som besiktade badrummet här innan vi flyttade in missade den lilla saken att hela toan var fuktskadad då "våtmattsväggen" vid duschen gått sönder så fullt med vatten kommit in direkt på gipsplattorna. Kul va? Nyinflyttade i vår nya lägenhet så blir det såhär.. Maximal otur om ni frågar mig! Dom tippar på att vi blir utan badrum i ca 1 vecka.. Inte speciellt bra med tanke på att jag kissar 10.000 gånger om dagen då min lilla bebis sparkar mig på blåsan heeeeela tiden. Men men, allt blir säker bra i slutänden!

Nu ska jag slå Daniel en signal och fråga när han kommer hem från jobbet :)

PUSSSS & KRAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0