fredag

2011-11-11 ☆ 11:01:07

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen! UNDERBARA FREDAG & UNDERBARA LEDIGHET!

Håller på för fullt med allt grejande här hemma. Gardinerna är nerplockade och kartongerna fylls på. Nu jävlar ska väll lägenheten kunna bli ihop plockad någon gång? Har trotts allt hållt på lite då och då i flera flera flera veckor! Fattar inte hur man kan ha så mycket små saker egentligen, vart kommer allt i från?

Idag står idolmys med älsklingen på schemat, like always on fridays! Ska tvinga Daniel att fixa krubbet i kväll, trotts att kan lagat maten i flera dagar. Hihihih, lite onskefullt men en fröjd för smaklökarna.

Just ja, vi hittade inget bord igår heller?! Så vi har nu beslutat oss att köpa det till veckan när vi får soffan så vi har något att utgå ifrån. För att vara ärlig minns jag knappt hur vår nya lägenhet ser ut heller, var ju där på visning 1 timme innan ultraljudet så skallen var vid det tillfället ganska full av 1000.000 andra tankar och funderingar.  Så ja, det ska bli spännande att komma dit till veckan igen, och denna gången för att stanna!

Nu ska jag fortsätta medans jag är igång och varken rygg eller ben strävar emot, kan inte bli bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0